آموزش بازاريابي عصبي بصورت فيلم تصويري به زبان فارسي
قیمت: 17000 تومان

آيا شما هم فروشنده ي كالا و خدمات هستيد ؟
آيا شما هم فروشنده ي اينترنتي هستيد و در فروش محصولات تان با مشكل مواجه شديد؟
آيا چند وقتي است فروشتان كم شده و نياز به تكنيكي براي جبران داريد؟
پس با بازاريابي عصبي آشنا شويد و به سرعت ضررهاي گذشته را جبران كنيد. شما مي توانيد فروش خود را ظرف يك هفته ي آينده كاملا متحول كنيد پس قبل از رقبايتان اين تكنيك جديد بازاريابي را فرا گيريد.
با بازاريابي عصبي آشنا نيستيد؟
آيا مي دانيد بازاريابي عصبي تكنيك جديدي است كه به واسطه ي آن مي توان فروش را به سادگي چندبرابر كرد ؟ آيا مي دانيد با استفاده از اين تكنيك ديگر از بحث روي قيمت خلاص مي شويد و مي توانيد مشتري را قانع كنيد تا محصول يا خدمات شما را با قيمت پيشنهادي شما بخرد؟
روشي نوين براي بازاريابي خدمات و محصولات كه در حال حاضر برندهاي معتبر دنيا از آن براي توسعه ي فروش و كسب سود بيشتر استفاده مي كنند.
بازاريابي عصبي درک بهتر عملکرد مغز است تا بتوانيم عمليات بازاريابي و فروش خود را با توجه به فاكتورهايي خاص بهبود ببخشيم.
پس متن زير را با دقت بخوانيد تا بفهميد چرا مشتريان از شما خريد نميكنند با اينكه در ظاهر محصول شما را پسنديده اند! و بازديدها بالاست اما سفارش كم و شما چه فروش هاي كلاني را از دست مي دهيد با اينكه شايد صدها هزار تومان صرف تبليغات ميكنيد. اين نكات شما را حيرت زده خواهد كرد...
بسياري از تصميمات خريد براساس منطق انجام نميشود!
مطالب اين فيلم، مجموعهاي از داستانهاي واقعي درباره رفتار مشتريان در زمان خريد است که هرکدام ايدههاي جالب و متفاوتي درباره بازاريابي ميآموزد!
افراد زيادي شامپوهايي مصرف ميکنند که تابهحال آنها را با موارد مشابه در قفسه سوپرمارکت مقايسه نکردهاند! حتي قيمت شامپوهاي ديگر را نميدانند.
در يک نظرسنجي مشخص شد افرادي که ipad2 دارند، اطلاعات پايهاي درباره مشخصات فني آن ندارند! پس چگونه تصميم به چنين خريدي گرفتند؟
اگر در بازاريابي و فروش فقط بر منطق تمرکز شويم بسياري از فروشها را از دست خواهيم داد!
بالاترين کيفيت يا استفاده از جديدترين تکنولوژي تضميني براي فروش بيشتر نيست!
آنچه مشتريان درباره سليقه خود ميگويند با خريدهاي آنها سازگار نيست! در اين فيلم به پاسخ اين سوال مي پردازيم كه چرا اينگونه نيست؟ و راه حل چيست؟
افرادي که در نظرسنجي اعلام ميکنند قهوه بسيار تلخ دوست دارند در کافيشاپ قهوه خود با چند قاشق شکر شيرين ميکنند!
محرکهاي اصلي تصميمگيري مغز کدامند و چگونه ميتوان در بازاريابي استفاده کرد؟
در بيمارستاني به دو گروه که سردرد داشتند قرض سردرد يکساني دادند و به گروه اول گفتند قيمت اين قرص 2.5 دلار است و به گروه دوم گفتند 0.1 دلار. پس از مدتي 85 درصد افراد گروه اول اعلام کردند سردردشان برطرف شده ولي 61 درصد گروه دوم چنين نظري داشتند!
آيا تصميمات ما و مخصوصا تصميمات خريد ما برمبناي منطق است؟
همگي ما دوست داريم اينطور تصور کنيم که تمامي تصميمات ما کاملا منطقي و بر مبناي شواهد و بررسيها هستند. البته جاي شکي وجود ندارد که در بسياري از تصميمگيريها عامل منطق دخالت دارد، ولي تحقيقات نشان ميدهد که ضمير ناخودآگاه و عوامل احساسي نيز در تصميمات ما نقش مهمي دارند. با توجه به اين جنبه مهم در تصميمگيري ميتوانيم تبليغات بهتري بسازيم و عمليات بازاريابي موثرتري را انجام دهيم.
آيا بازاريابي عصبي براي کار من مناسب است؟
بسياري فکر ميکنند روشهاي بازاريابي عصبي براي شرکتهاي بزرگ با بودجههاي عظيم است. ولي ايدههاي بازاريابي عصبي توسط تمامي کسبوکارها حتي کارآفرينان يکنفره به سادگي قابلاجرا هستند.
آنچه در اين فيلم آموزشي ميآموزيم:
با عملکرد بهتر مغز و تصميمگيري آشنا ميشويم
چگونه از مشخصات و مزاياي کالا فراتر برويم و براحساسات و ضميرناخودآگاه مشتري تاثيرگذار باشيم؟
به راهکارهايي کاربردي اشاره ميشود که چگونه از علم بازاريابي عصبي در بازاريابي و فروش استفاده کنيم؟
21 راهکار مشخص ارائه ميشود که بلافاصله در کارمان استفاده کنيم.
در بازاريابي معمولا به اين موضوع ميپردازيم که محصولات ما چهکاري انجام ميدهد چقدر محصول خوبي است، اين رويکرد منطقي فقط بر 5 درصد مغز مشتري تاثير ميگذارد! جرالد زالتمن پروفسور بازاريابي دانشگاه هاروارد معتقد است که 95 درصد ديدگاهها، احساسات و يادگيريهاي ما بهصورت غيرارادي شکل ميگيرد.
* * * * *
نظر خريداران :
از: سيد امير حسيني
پيام: سلام من از اين همايش استفاده کردم بعد از مشاهده و با صرف يک هفته کاري توانستم مطالب را در سايتم پياده کنم فروش هفته 3 تا 4 اشتراک رسيده به روزي 2 تا 3 تا اشتراک . تازه متوجه شدم چرا خريداران يک چيزي را عنوان مي کنند ولي يک چيز ديگري را مي خرند.
* * * * *
آيا مي دانيد هزينه ي شركت در اين همايش 79000 تومان بوده است؟ و شما هم اکنون مي توانيد با بهايي بسيار ناچيز تمام آن را بصورت کامل و با کيفيت مطلوب در اختيار بگيريد؟
توجه: مبلغ 2400 تومان بابت هزينه ارسال پستي به مبلغ فوق اضافه خواهد شد و وجه را در هنگام دريافت سفارش به پستچي مي پردازيد. تحويل هم از 3 تا 7 روز اداري

|
تاريخ : جمعه 18 اسفند 1391برچسب:
,